Sunday, September 7, 2008

Snart smäller det!

Jag borde egentligen ligga och sova nu. Men faktum är att jag är för nervös. Som tur är så har lugnet fått ett ansikte i Elvira och hon sussar snart så sött. Fast hon har medgett att hon kommer bli nervös imorgon och jag måste erkänna att jag är lite glad för det, för annars hade det varit nått galet.

Grundomgångarna är schemalagda mellan 12:00-15:30 lokal tid vilket innebär 06:00-09:30 hemma i Sverige. Elviras enda match i det passet är sist av 13 på sin matta. Däremot vet jag inte om det kommer ta 3,5 timma att köra 13 matcher så vi får väl se hur det blir med den saken. Jag kommer meddela resultat här i bloggen via mobilen.

Okej, jag gör väl ett försök till att sova då..........

4 comments:

Vic said...

Yes
Jag kommer rusa upp i morgon och kika på era bloggar:)
Lycka till, ni grejar det! Ni är bäst.

Anonymous said...

Hej Edde! Nu sitter vi som är kvar i Västerås och håller tummarna för dig och Elvira. Jag kommer att följa er under fm på jobbet. Lycka till.

Anonymous said...

Jaa du bror, nu smäller det faktiskt.

Snart är det dags för Elvira att ge sig in i hetluften. Snart får ni slutgiltigt kvitto på er fantastiskt målmedvetna satsning. I Skövde tror vi stenhårt på Guld! Inte en chans att jag släpper mobilen idag...

Kramar från familjen Askros

Anonymous said...

Vi håller tummarna och följer bloggen hela dagen!!

Anna-Karin, Jussi, Ib och Ida